Fotki i relacje z sierpnia

Kraków i 2x Warszawa: w sierpniu zawitaliśmy aż na trzech imprezach! Mogliście nas spotkać w Hockach Klockach, na Wegan Pikniku i Wege Festiwalu.

Wege Piknik @ Hocki Klocki nad Wisłą [Warszawa]

Zdjęcia z nadwiślanego pikniku znajdziecie m.in. u Łukasza i na FB samych Hocków.

Wegan Piknik 3 [Kraków]

To była już druga nasza wizyta w krakowskij Dajworze (wcześniej byliśmy na Veggie Parade 2013), a miłość do Zielonego Talerza nie minęła ;)
Choć do ostatniej chwili nasz wyjazd stał pod znakiem zapytania ze względu na zapowiadany deszcz, pogoda była super, a i frekwencja dopisała :)

Zdjęcia udostępnił nam Szept Getta, dziękujemy! Pozostałe fotki znajdziecie w tej galerii na FB. Relację Kuchni Wuja Freda przeczytacie na ich blogu. O wydarzeniu napisał też Veganza.

Wege Festiwal Foodtruckowy [Warszawa]

Choć impreza była nieco kontrowersyjna, ze względu na obecność mięsa na tym samym terenie (jednocześnie przy Saskiej 78 odbywał się Smaczny Targ), naszym zdaniem pierwsza edycja Wege Festiwalu Foodtruckowego wypadła bardzo fajnie. Zresztą tłum ludzi i kolejni po żarcie zdawały się potwierdzać nasze odczucia.Stoisko Wegarni - w doborowym towarzystwie Otwartych Klatek

Stoiska są też super okazją do porozmawiania z Wami. Nie tylko nasłuchania się, jaka Wegarnia jest cudowna ;) Na przykład dzięki Wam dowiaduję się o fajnej książce [jakiej i dlaczego nie będzie jej w Wegarni, przeczytacie w tym wpisie]. W luźniejszych momentach oczywiście sami połaziliśmy i pojedliśmy – naszym faworytem zostały wegańskie naleśniki z bitą śmietaną od Pepe Crepe (które po imprezie zostały wprowadzone na stałe do menu!).

Wegańskie naleśniki od Pepe Crepe

Foty organizatorów możecie zobaczyć w minigalerii na FacebookuTu z kolei obejrzycie zdjęcia NF Magazine – nowego magazynu kulturalnego online.

Przeczytajcie też koniecznie komentarz Dobrusi Karbowiak na temat szumu wokół „mięsa na wege festiwalu”.

Komentarze

comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>